tantblackbella

Alla inlägg under oktober 2011

Av tantblackbella - 31 oktober 2011 10:52

 

  Öppnat en ny blogg för att åter börja blogga lite smått igen!

 

Hoppas ni haft en trevlig Halloween helg!  

Här blev den luuugn Inte ens ett halloweenljus som jag alltid satt fram har blivit framtaget! Finns ingen inspiration när man vart sjuk i ca 3veckor en jäkla långdragen förkylning   Med lungiflamation som följd hua! Hostan är värst fy bubblan!

 

Nåväl idag känns det väl hyffsat får hoppas på att det är på tillbaka väg nu!

 

 

Idag är det sol över prärien Såg tom en GETING när jag var ut på altanen..

Den fick mej att förvånat undra över VART Är vi på väg????

 

Alltså en GETING i november??? inget stämmer ju nu med Väderlöken som jag brukar säga!

 

För övrigt   i helgen så har vi haft besök av goaste Elin Pelin! vi har ju ett VIN LOTTERI vi Tanter o tjejer och nu skulle Lappar till det fixas så eftersom jag är lite risig med att texta efter min tia atack i våras så fick tjejen hjälpa mej med det! Senare kom ola bandola och fixade en vin flaska på den också Jättefint blev de!

 

Vi har ju alla datorer så man skulle ju kunna göra det lätt för sej o skriva ut vinlistor därifrån Men men vi gjorde det nu manuellt!

 

Nä nu ska jag fylla på kaffet! hörs igen! Tjing på er!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards