tantblackbella

Alla inlägg den 1 november 2011

Av tantblackbella - 1 november 2011 11:46

Goförmiddag!

Igår gick jag o la mej i tid,,Orkade inte ens ta en titt på fejjan som jag alltid gör innan kudden..Näe Denna jäkla förkylning med hosta o värk har tagit kål på mej helt nu!

 

Ätit pencillin i 8dagar för lungiflammationen men blivit sämre nu igen..Gubben är asdålig idag så vi kan ej åka o fira hans son som fyller år idag,,PEEEST::::  

 

 

Sen har jag inte kunnat träffa mina små älskade barnbarn heller på flera veckor,,                         förutom en snabbis förra veckan på avstånd så att man fick se den lille åtminstone en pyttestund!

 

Buffy åkte till sin uppfödare i fredags för att få sina valpar där,,guuuud va jag saknar henne redan!!!

 

Här är hon Gravid i vecka 6,,Vicken liten tjockis va?? hihi

            

Men men har ju Min lilla Dessie hemma ialf och hon ska ju också ha puppisar v45/46 SPÄNNNANDE!

       

 

Lilla Freddy sympatiserar me henne! sööötisarna mina!

    

Så här fint stog hans öron Rätt upp efter 3dagars tejpning..nu är det vila i 3 dagar sen tejpas igen..båda öronen har redan Tippat! Snyft jobbigt!

          

 

Nä nu messa Pelin att jag skulle sätta på hurran..så bäst att göra de!

ses snart....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards